Sledeći kupac - graničnik za kasu od aluminijuma, trouglasti
Broj artikla:Internal Order Number:
Product highlights
- nelomljivi aluminijum, eloksiran srebrom, za dugu trajnost
- izbočeni završni poklopci za zaštitu profila
- zaobljeni uglovi
- direktno od proizvođača
- sa ili bez štampe u zavisnosti od izbora
- specijalne dužine moguće od 1 komada sopstvenom proizvodnjom
- dostupna kao zatvorena verzija ili sa prorezom za umetanje reklamnog materijala debljine materijala od cca. 1,5 mm
- za verziju sa prorezom: integrisana tehnologija pričvršćivanja za reklamne medije
- za verziju sa slotom: promena reklamnih medija bez alata u sekundi
- za verziju sa slotom: korisni model zaštićen
Opis
Pregrada za kase je često korišćen i veoma praktičan artikal u oblasti kase. Različite kupovine su jasno definisane šipkama. Rizik od nesporazuma prilikom skeniranja ili obračuna robe je smanjen. Ali razdelnici proizvoda nisu samo veoma praktični, već su idealni i kao mediji za oglašavanje.
Optimalno iskustvo kupovine
Idealno iskustvo kupovine počinje kada uđete u prodavnicu i nastavlja se sve do blagajne. Naročito deo za kasu igra glavnu ulogu u percepciji kupaca. U ovoj oblasti često postoje redovi, koje mogu efikasno da iskoriste za reklamiranje proizvoda, usluga i popusta. Svaki kupac bar jednom dodirne pregradu za plaćanje. Na ovaj način svakodnevno hvata bezbroj pogleda.
Pored reklamnog aspekta, pregrada poboljšava iskustvo kupovine kupaca. Lagana i praktična šipka može se fleksibilno postaviti na kasu tako da svako može praktično da odvoji svoje kupovine. Vaši zaposleni mogu jasno da vide kada kupovina počinje i gde se završava. Oni mogu u potpunosti da se koncentrišu na odjavu i kontakt sa kupcima.
Opciono uključujući zamenljivi medijum za oglašavanje
Opciono, ova pregrada proizvoda je opremljena prorezom i tehnikom fiksiranja reklamnih medija u završnim poklopcima. Ovo omogućava promenu medija za oglašavanje bez alata za nekoliko sekundi. Izmenljivi medij se može ili štampati na papiru i staviti u U-džep ili se materijali debljine 1,5 mm mogu direktno odštampati sa željenom reklamnom porukom. Ovi reklamni mediji se ubacuju u otvor razdelnika kase. Prilikom zamene reklamnog medijuma, oglasni medij se jednostavno izvlači iz prečke za pregradu i ubacuje se novi. Za zamenu ne morate da uklanjate završne poklopce.
Optimalno iskustvo kupovine
Idealno iskustvo kupovine počinje kada uđete u prodavnicu i nastavlja se sve do blagajne. Naročito deo za kasu igra glavnu ulogu u percepciji kupaca. U ovoj oblasti često postoje redovi, koje mogu efikasno da iskoriste za reklamiranje proizvoda, usluga i popusta. Svaki kupac bar jednom dodirne pregradu za plaćanje. Na ovaj način svakodnevno hvata bezbroj pogleda.
Pored reklamnog aspekta, pregrada poboljšava iskustvo kupovine kupaca. Lagana i praktična šipka može se fleksibilno postaviti na kasu tako da svako može praktično da odvoji svoje kupovine. Vaši zaposleni mogu jasno da vide kada kupovina počinje i gde se završava. Oni mogu u potpunosti da se koncentrišu na odjavu i kontakt sa kupcima.
Opciono uključujući zamenljivi medijum za oglašavanje
Opciono, ova pregrada proizvoda je opremljena prorezom i tehnikom fiksiranja reklamnih medija u završnim poklopcima. Ovo omogućava promenu medija za oglašavanje bez alata za nekoliko sekundi. Izmenljivi medij se može ili štampati na papiru i staviti u U-džep ili se materijali debljine 1,5 mm mogu direktno odštampati sa željenom reklamnom porukom. Ovi reklamni mediji se ubacuju u otvor razdelnika kase. Prilikom zamene reklamnog medijuma, oglasni medij se jednostavno izvlači iz prečke za pregradu i ubacuje se novi. Za zamenu ne morate da uklanjate završne poklopce.
Specifikacija
Broj artikla | |
Opis
Pregrada za kase je često korišćen i veoma praktičan artikal u oblasti kase. Različite kupovine su jasno definisane šipkama. Rizik od nesporazuma prilikom skeniranja ili obračuna robe je smanjen. Ali razdelnici proizvoda nisu samo veoma praktični, već su idealni i kao mediji za oglašavanje.
Optimalno iskustvo kupovine
Idealno iskustvo kupovine počinje kada uđete u prodavnicu i nastavlja se sve do blagajne. Naročito deo za kasu igra glavnu ulogu u percepciji kupaca. U ovoj oblasti često postoje redovi, koje mogu efikasno da iskoriste za reklamiranje proizvoda, usluga i popusta. Svaki kupac bar jednom dodirne pregradu za plaćanje. Na ovaj način svakodnevno hvata bezbroj pogleda.
Pored reklamnog aspekta, pregrada poboljšava iskustvo kupovine kupaca. Lagana i praktična šipka može se fleksibilno postaviti na kasu tako da svako može praktično da odvoji svoje kupovine. Vaši zaposleni mogu jasno da vide kada kupovina počinje i gde se završava. Oni mogu u potpunosti da se koncentrišu na odjavu i kontakt sa kupcima.
Opciono uključujući zamenljivi medijum za oglašavanje
Opciono, ova pregrada proizvoda je opremljena prorezom i tehnikom fiksiranja reklamnih medija u završnim poklopcima. Ovo omogućava promenu medija za oglašavanje bez alata za nekoliko sekundi. Izmenljivi medij se može ili štampati na papiru i staviti u U-džep ili se materijali debljine 1,5 mm mogu direktno odštampati sa željenom reklamnom porukom. Ovi reklamni mediji se ubacuju u otvor razdelnika kase. Prilikom zamene reklamnog medijuma, oglasni medij se jednostavno izvlači iz prečke za pregradu i ubacuje se novi. Za zamenu ne morate da uklanjate završne poklopce.
Optimalno iskustvo kupovine
Idealno iskustvo kupovine počinje kada uđete u prodavnicu i nastavlja se sve do blagajne. Naročito deo za kasu igra glavnu ulogu u percepciji kupaca. U ovoj oblasti često postoje redovi, koje mogu efikasno da iskoriste za reklamiranje proizvoda, usluga i popusta. Svaki kupac bar jednom dodirne pregradu za plaćanje. Na ovaj način svakodnevno hvata bezbroj pogleda.
Pored reklamnog aspekta, pregrada poboljšava iskustvo kupovine kupaca. Lagana i praktična šipka može se fleksibilno postaviti na kasu tako da svako može praktično da odvoji svoje kupovine. Vaši zaposleni mogu jasno da vide kada kupovina počinje i gde se završava. Oni mogu u potpunosti da se koncentrišu na odjavu i kontakt sa kupcima.
Opciono uključujući zamenljivi medijum za oglašavanje
Opciono, ova pregrada proizvoda je opremljena prorezom i tehnikom fiksiranja reklamnih medija u završnim poklopcima. Ovo omogućava promenu medija za oglašavanje bez alata za nekoliko sekundi. Izmenljivi medij se može ili štampati na papiru i staviti u U-džep ili se materijali debljine 1,5 mm mogu direktno odštampati sa željenom reklamnom porukom. Ovi reklamni mediji se ubacuju u otvor razdelnika kase. Prilikom zamene reklamnog medijuma, oglasni medij se jednostavno izvlači iz prečke za pregradu i ubacuje se novi. Za zamenu ne morate da uklanjate završne poklopce.
Ocene
Nema komentara u vezi ovog artikla.
100 % genuine reviews
{{ recommendationValue }}%recommend this product
You have already rated this product. Thank you very much.
Product already purchased? What do you think?
Your Review:
Variants
Variants | Postupak štampanja | Fina obrada | Broj artikla | Broj artikla | Cena | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
bez štampe | zatvorena verzija, bez dodataka |
bez štampe
zatvorena verzija, bez dodataka |
50.0345.3 | Cena na upit | view Article » | |||
4 kolor digitalna štampa | zatvorena verzija, bez dodataka |
4 kolor digitalna štampa
zatvorena verzija, bez dodataka |
50.0345.4 | Cena na upit | view Article » | |||
4c digitalna štampa + zaštitni film | zatvorena verzija, bez dodataka |
4c digitalna štampa + zaštitni film
zatvorena verzija, bez dodataka |
50.0345.5 | Cena na upit | view Article » |